Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uwagi o storytellingu jako strategicznej koncepcji brandingu i operacyjnego narzędzia komunikacji

Tytuł:
Uwagi o storytellingu jako strategicznej koncepcji brandingu i operacyjnego narzędzia komunikacji
Storytelling as a strategic approach of building a brand image and a tool for operational communication
Autorzy:
Augustynowic\ Cezary
Data publikacji:
2016
Tematy:
komunikacja
techniki narracyjne
storytelling
communication
narrative techniques
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W referacie omówiono koncepcję budowania marki poprzez storytelling. Storytelling jest jedną kluczowych kompetencji w epoce kreatywnej. Wskazano elementy opowieści marki. Wskazano także przykłady marek posługujących się koncepcją storytellingu. Przedstawiono stan badań nad skutecznością koncepcji storytellingu.

The aim of this article is to show the concept of branding through story¬telling. The concept of storytelling as a key competence in the era of creativity. The article describes key components of brand story. It also indicated examples of brands that use the concept of storytelling. The paper presents the state of research on the effectiveness of the concept of storytelling.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies