Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreowanie reputacji przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych – szanse i zagrożenia

Tytuł:
Kreowanie reputacji przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych – szanse i zagrożenia
Reputation management in social media – opportunities and threats
Autorzy:
Ewa Głuszek
Tematy:
zarządzanie reputacją
komunikacja
Internet
media społecznościowe
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Jeszcze dekadę temu firmy kontrolowały swoją reputację podejmując określone działania i komunikując je światu z wykorzystaniem tradycyjnych mediów, wspomagane przez firmy PR i planowanie kryzysowe. Przesunięcie komunikacji między firmą a jej interesariuszami do sieci zderzyło przedsiębiorstwa z sytuacją, w której każdy jej użytkownik staje się dziennikarzem. Ludzie nieustannie oceniają i komentują firmy, marki i produkty. Społeczności internetowe reprezentujące różnych stakeholders działają jednak według zupełnie odmiennej logiki – logiki sieciowej, która umożliwia bezpośredni kontakt każdego z każdym (peer-to-peer), zachodzenie procesów w czasie realnym i symetrię informacji. W tym przejrzystym świecie zarządzanie reputacją wymaga innych umiejętności i zasad. Artykuł przekonuje o konieczności zarządzania reputacją przedsiębiorstwa w sieci, pokazuje w tym kontekście specyfikę mediów społecznościowych oraz zwraca uwagę na szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z tym nowym środowiskiem aktywności wizerunkowej przedsiębiorstw.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies