Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Recenzja monografii Pani Anny Rychwalskiej pt. Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka

Tytuł:
Recenzja monografii Pani Anny Rychwalskiej pt. Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka
Autorzy:
Gross-Gołacka Elwira
Tematy:
marka pracodawcy
employer branding
recenzja
konkurecyjność
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Opracowanie stanowi recenzję publikacji pt. Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy, która przedstawia analizę znaczenia marki pracodawcy w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej. Autorka łączy teorię employer branding z praktycznymi przykładami, omawiając proces budowania marki pracodawcy i jego wpływ na pozyskiwanie talentów. Praca składa się z pięciu rozdziałów, które obejmują zarówno teoretyczne, jak i empiryczne aspekty tematu. Kluczowym elementem książki jest oryginalny model pokazujący, jak marka pracodawcy wpływa na konkurencyjność firm. Publikacja opiera się na bogatej literaturze i podkreśla aktualność zagadnienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Jest przydatna zarówno dla naukowców, jak i praktyków HR, a także studentów zarządzania.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies