Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Становление теории реформирования образования в российской педагогике: историография вопроса

Tytuł:
Становление теории реформирования образования в российской педагогике: историография вопроса
Formation of education reforming theory in Russian pedagogics: historiography
Autorzy:
Данилова (Danilova) Лариса Николаевна (Larisa)
Tematy:
теории реформирования
образовательные реформы
реформирование
reform theories
education reforms
educational change
Język:
rosyjski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
В статье рассматривается историография вопроса изучения реформирования образования в контексте возникновения нового раздела педагогической науки – теории реформирования.

The article deals with historiography of studying education reforming in the context of an education reforming theory as a new section in Russian pedagogics.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies