Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jednak czytają! Co, dlaczego i jak czyta współczesna młodzież

Tytuł:
Jednak czytają! Co, dlaczego i jak czyta współczesna młodzież
But They Read! The Reading Practices of Contemporary Young People
Autorzy:
Latoch-Zielińska Małgorzata
Tematy:
youth
reading
school reading
motivation
new technologies
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the results of a diagnostic survey conducted among schoolchildren aged 13–15 on their reading preferences. The juxtaposition of quantitative and qualitative data with the results of other explorations (e.g. Zofia Zasacka or national readership research for 2016) allowed to create a specific map of interests and reading motivation of young people. On their basis, educational conclusions and guidelines for teachers’ work were formulated.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies