Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metoda DELTA w przygotowaniu młodzieży do zawodu – doświadczenia z projektu „CLL – Uczenie się poprzez karierę jako czynnik sukcesu w uczeniu się przez całe życie”

Tytuł:
Metoda DELTA w przygotowaniu młodzieży do zawodu – doświadczenia z projektu „CLL – Uczenie się poprzez karierę jako czynnik sukcesu w uczeniu się przez całe życie”
DELTA method to prepare young people to the profession – experience from the project “CLL – Career Learning as a Success Factor for Lifelong Learning”
Autorzy:
Dorota Nawrat
Data publikacji:
2013-03-15
Tematy:
projekt Leonardo da Vinci
poradnictwo edukacyjno-zawodowe,
dla młodzieży
przygotowanie uczniów do pracy, zawodowej
metoda DELTA
Leonardo da Vinci project
career and education counseling for youth,
preparing students for a profession DELTA method
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this article the author presents assumptions of the international project „CLL – Career Learning as a Success Factor for Lifelong Learning”, conducted by the Academy of So-cial Sciences in Lodz. Particularly it is focused on describing the DELTA method – that was used in this project. This method can be useful tool in career and education counse-ling for young people. DELTA method helps in connection with the dialogue between the counselor and the student and develops the student`s own self-awareness. It can be also useful in vocational education and for preparing students for a profession.

W artykule prezentuję założenia i zadania międzynarodowego projektu „Uczenie się poprzez karierę jako czynnik sukcesu w uczeniu się przez całe życie” (CLL – Career Learning as a Success Factor for Lifelong Learning) , realizowanego przez Społeczną Akademię Nauk w Łodzi. Omawiam szerzej tylko jeden wybrany element opisywany i analizowany w projekcie – metodę DELTA. Stanowi ona pomocne narzędzie w pracy doradców i nauczycieli w inicjowaniu dialogu z uczniem lub studentem, a przede wszystkim w przygotowaniu go do pracy zawodowej i rozwijaniu samoświadomości własnego działania. Może być także bardzo przydatna w kształceniu zawodowym oraz na etapie przygotowywania ucznia do zawodu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies