Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zmiana wizerunku i postrzegania organizacji w opinii użytkowników sieci

Tytuł:
Zmiana wizerunku i postrzegania organizacji w opinii użytkowników sieci
Internet users opinion about company’s image building processes
Autorzy:
Kurek Olga
Ochmański Hubert
Data publikacji:
2013-12-23
Tematy:
reputation research
reputation
identity
company’s image
Internet in Poland
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Reputation or the way as the organisation is regarded by its business environment very often are the most important factors which can have a strong impact on its chances to compete with other market’s organisations. In the article there have been shown tools that can be used in order to build or change organisation’s image, examples of reputation and information campaigns which were made in Poland, and results of research which main purpose was to evaluate efficient of those campaigns.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies