Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Prakseologiczny paradoks piarowca w polskiej filii zagranicznego koncernu

Tytuł:
Prakseologiczny paradoks piarowca w polskiej filii zagranicznego koncernu
The Praxiological PR Pardoxes
Autorzy:
Ewa Mukoid
Tematy:
case study
corporate communication
corporate identity
human resources
media relations
multinational organizations
praxiological aspects
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper is focused on some structural paradoxes touching the functioning of the PR activity in companies called „PSFC” (this abbreviation means: the Polish Subsidiary of Foreign Corporation). Because of its dualistic contexts and difficulties with its own identity deeply divided into two different aspects, the PFZK’s communication and its public image tend to suffer from the incoherence and inconsistence. The solution proposed for this issue may consist on the special structure observed in some happy achievements. It is built with two simultaneous approaches: ethical and praxeological using both the idea of “good” as “morally convenient” and “profitable”.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies