Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Interpretacja tekstu literackiego na zajęciach z cudzoziemcami – wstępne rozpoznanie

Tytuł:
Interpretacja tekstu literackiego na zajęciach z cudzoziemcami – wstępne rozpoznanie
Interpreting literary texts in class with foreigners – initial overview
Autorzy:
Gęsina Tomasz
Tematy:
tekst literacki w nauczaniu jpjo interpretacja tekstu literackiego na lekcjach jpjo
metody analityczno-interpretacyjne
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article underscores the significance of the value of a literary text, understood in its cultural and philosophical instantiations. Throughout, a review of the presence of classic literature in textbooks and materials used to teach Polish as a foreign language shows the selective and frequent over reliance on such texts in language teaching. The author of the article suggests that such texts should play a role of serving as examples, while being useful outlets for possible multifaceted interpretations during foreign language classes.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies