Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pośrednik ubezpieczeniowy a wizerunek towarzystwa ubezpieczeń na życie

Tytuł:
Pośrednik ubezpieczeniowy a wizerunek towarzystwa ubezpieczeń na życie
The influence of insurance intermediary on shaping the image of life insurance companies
Autorzy:
Stęplewska Kinga
Tematy:
ubezpieczenia
ubezpieczenia na życie
wizerunek firmy
tożsamość organizacji
komunikacja
insurance
life insurance
firm image
the identity of the organization
communication
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zakłady ubezpieczeń, będąc firmami zaufania publicznego, szczególne znaczenie przywiązują do kształtowania własnego wizerunku, jako podmiotu odpowiedzialnego i troszczącego się o dobro ubezpieczającego, ubezpieczonego i uprawnionego. Jest to bardzo istotna kwestia zwłaszcza dla towarzystw ubezpieczeń na życie, które oferują głównie produkty długoterminowe obejmujące swoim zakresem wrażliwą sferę życia człowieka, jaką jest zdrowie i życie oraz zabezpieczenie najbliższych. Ubezpieczyciele w relacje z klientem, wchodzą najczęściej poprzez agenta ubezpieczeniowego. Odnosząc się do szczególnej roli pośrednika, artykuł podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie czy relacje pomiędzy agentem, a klientem przekładają się na relacje pomiędzy ubezpieczycielem, a klientem oraz czy agent ubezpieczeniowy ma właściwy wpływ na budowanie wizerunku zakładu. Ananliza została oparta na wynikach badań ankietowych przeprowadzonych wśród osób ubezpieczonych na życie mieszkających w województwie świętokrzyskim, którzy posiadają czynną umowę ubezpieczenia przez okres co najmniej 10 lat.

It is very important for insurers, as a public confidence firm, to shape proper image as a responsible and solicitous companies, which care about the policy holder, insured and beneficiary. This is a fundamental issue especially for life insurance companies, that offer mainly long-term products covering life and health of insured and his family. Usually, life insurance company build relationship with the customer by insurance agents. The article try to explain influence of the relationship between agent and the client on the relationship between insurer and the client and, try to show the important role of the insurance agent in shaping the appearance of the insurer company. The answer to those questions was based on an analysis of the results of the research conducted in the Świetokrzyskie Voivodeship in group of insured who had individual life insurance policy in force at least 10 years.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies