Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Profil inteligencji dzieci z ADHD w odniesieniu do koncepcji inteligencji wielorakiej H. Gardnera – implikacje edukacyjne

Tytuł:
Profil inteligencji dzieci z ADHD w odniesieniu do koncepcji inteligencji wielorakiej H. Gardnera – implikacje edukacyjne
Autorzy:
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
Giers Magdalena
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zostały przedstawione podstawy teoretyczne koncepcji inteligencji według Gardnera na tle innych koncepcji inteligencji. Zaprezentowano również przejawy ADHD oraz jego etiologię i patomechanizm. Następnie przedstawiono wyniki badań nad profilem inteligencji w grupie dzieci z ADHD. Wykazano, że najwyższe wyniki uzyskiwane były w zakresie inteligencji wizualnej, a najniższe w interpersonalnej i lingwistycznej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies