Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Model for Social Customer Relationship Management. Multi-Agent Approach

Tytuł:
Model for Social Customer Relationship Management. Multi-Agent Approach
Autorzy:
Celina M. Olszak
Tomasz Bartuś
Tematy:
social CRM
agent technology
multi-agent model
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main purpose of this paper is to present an idea of social CRM, and first of all a multi-agent approach for designing and developing social CRM systems. To demonstrate this approach the prototype of a multi-agent social CRM system (MASCRM) is described. The structure of this paper is organized as follows: first, we provide an overview of the social CRM system. Then, we present agent technology that provides some foundation for the development of a social CRM system. Next, the MASCRM concept and its components are presented in detail followed with a description of the prototype system. Finally, we summarize the key points of the research and give directions for future research.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies