Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przegląd badań nad wpływem inicjatyw społecznych przedsiębiorstw na reakcje konsumentów

Tytuł:
Przegląd badań nad wpływem inicjatyw społecznych przedsiębiorstw na reakcje konsumentów
Review of Research in the Impact of Corporate Social Initiatives on Consumers’ Reactions
Autorzy:
Grzegorz Zasuwa
Tematy:
inicjatywy społeczne przedsiębiorstw
zachowania konsumentów
corporate social initiatives
consumer behaviour
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents a review of research in consumers’ reactions to social initiatives undertaken by enterprises. The analysis has proved that there are few relevant Polish studies in the subject. The studies are survey-based and they indicate that the issue of social involvement of enterprises is important to Polish consumers, who are liable to reward companies for such commitment. A review of foreign, deeper studies points to the fact that the realization of social programmes can create favourable reactions of consumers, yet this process is much more complex than the consumers’ declarations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies