Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Play as narrative demonstration of children’s cognitive development

Tytuł:
Play as narrative demonstration of children’s cognitive development
Autorzy:
Krystyna Nowak-Fabrykowski
Data publikacji:
2013
Tematy:
play
child’s cognitive development
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper we analyze play as a narrative demonstration of children’s cognitive development. The researcher observed fifteen three- and four-year-old children, looking at their development of cognitive concepts such as sources of fuel, construction of a house, and practical use of various geometric figures.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies