Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Маркетинг відносин як сучасна концепція маркетингу

Tytuł:
Маркетинг відносин як сучасна концепція маркетингу
Autorzy:
Bolotnaya Oksana
Data publikacji:
2015-10-31
Tematy:
marketing
relationship marketing
loyalty program
маркетинг
маркетинг відносин
програма лояльності
Język:
ukraiński
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Relationship marketing as a modern marketing concept

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies