Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Media społeczne w procesie komunikacji marketingowej

Tytuł:
Media społeczne w procesie komunikacji marketingowej
SOCIAL MEDIA MARKETING COMMUNICATION PROCESS
Autorzy:
Piotr Machura
Tematy:
MARKETING
COMMUNICATION
SOCIAL MEDIA
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this article is to present the process of marketing communication in social media, presentation of selected communication channels, and cite the results of research carried out among both businesses and users of social media.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies