Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konstruktywistyczne podejście do kształtowania u nauczycieli umiejętności kodowania

Tytuł:
Konstruktywistyczne podejście do kształtowania u nauczycieli umiejętności kodowania
A constructivist approach towards shaping coding skills in teachers
Autorzy:
Ziębakowska-Cecot Katarzyna
Tematy:
konstruktywizm
kodowanie
kształcenie nauczycieli
kompetencje informatyczne
constructivism
coding
teachers training
information competences
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Contemporary educational system challenges teachers of kindergarten and primary education to teach children how to code. Adults, to be properly prepared to execute this task, often need some training – students during studies on Pedagogy specialisation while professionally active pedagogues during various forms of vocational courses. It is vitally useful to mainly practise meth

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies