Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wymiany komponentów związków frazeologicznych w tekstach czeskich reklam

Tytuł:
Wymiany komponentów związków frazeologicznych w tekstach czeskich reklam
THE EXCHANGES OF COMPONENTS OF PHRASES IN THE TEXTS OF CZECH ADVERTISEMENTS
Autorzy:
Cieciura Piotr
Tematy:
CZECH LANGUAGE
ADVERTISEMENT
PHRASEOLOGY
MODIFICATIONS
IDIOMATIC INNOVATIONS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In his article the author presents the problem of phraseological innovation in texts of Czech advertisements. He presents four types of changes in the components of set phrases: changes into a synonymous element, changes into an element with similar formal properties, changes determined by the character of the advertised product and free changes of the elements.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies