Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Diagnoza CRM w zarządzaniu bankiem

Tytuł:
Diagnoza CRM w zarządzaniu bankiem
Diagnosis of CRM in the Management of the Bank
Autorzy:
Wojtaszek Henryk
Tematy:
zarządzanie
bank
diagnoza
CRM
management
diagnosis
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W niniejszej publikacji scharakteryzowano CRM w aspekcie podejścia zasobowego oraz ujęcia zarządzania wartością klienta w strategii biznesowej CRM. Dokonano analizę wdrożenia systemu CRM na przykładzie banku Y. Do oceny tychże celów zastosowano analizę dokumentacji bankowej oraz kwestionariusz ankiety.

In this publication, CRM characterized in terms of the approach Abstract: In this publication, CRM characterized in terms of the approach of the resource and customer value management approach in the CRM business strategy. Made an analysis of the implementation of the CRM system on the example of the bank Y. To assess these objectives by analysis of bank records and questionnaire.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies