Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O matematycznych wynikach polskich trzecioklasistów w badaniach TIMSS

Tytuł:
O matematycznych wynikach polskich trzecioklasistów w badaniach TIMSS
Some thoughts about the Polish third grade schoolchildren’s maths results in TIMSS
Autorzy:
Mirosław Dąbrowski
Data publikacji:
2013
Tematy:
TIMSS
umiejętności matematyczne
trzecioklasiści
podstawa programowa
efektywność szkoły
math skills
third grade schoolchildren
core curriculum
the effectiveness of school
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In 2011, Polish schoolchildren participated in TIMSS research for the first time. The results, considering their mathematical skills, reflect well on the image of Polish primary education which is well known owing to some domestic research performed in recent years; the image which reveals that our schools do not issue to the children any mathematical challenges which would be appropriate to their capabilities, but rather proceed to limit their mathematical experiences and lower the level of expectations in relation to their mathematical competence.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies