Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Crowdsourcing internetowy i jego ekonomiczno-społeczne implikacje. Segment rynku odpłatnego crowdsourcingu

Tytuł:
Crowdsourcing internetowy i jego ekonomiczno-społeczne implikacje. Segment rynku odpłatnego crowdsourcingu
Internet crowdsourcing and its socio-economic implications. Paid crowdsourcing market segment
Autorzy:
Dariusz T. Dziuba
Data publikacji:
2012
Tematy:
crowdsourcing
models
reward strategies
paid crowdsourcing
market share
socioeconomic implications
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the concept of Internet crowdsourcing and its socio-economic implications. We present: crowdsourcing definitions and forms (models), possible applications as business model, and e-business strategy in the Information Age, different motivation methods, socio-economic benefits and limitations (risks) related to its development, especially for entrepreneurs and for workers “on-demand”. Special attention has been paid to crowdsourcing market (as a segment of electronic market), which share is estimated and analyzed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies