Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Using the Community of Inquiry Survey to Assess Teaching, Social, and Cognitive Presence and Make Subsequent Improvements to Online Courses

Tytuł:
Using the Community of Inquiry Survey to Assess Teaching, Social, and Cognitive Presence and Make Subsequent Improvements to Online Courses
Autorzy:
Dennise K. Sommers
Tematy:
Community of Inquiry
Online Courses
e-learning
students
research
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Thanks to the growth and development of online programs, higher education is more accessible to prospective students regardless of where they live. The sophistication of online courses has grown over the past decade largely due to the abundance of research. Ongoing research propelled the development of the Garrison, Anderson, and Archer Community of Inquiry (CoI) Model which described the interaction or relationship among teaching presence, cognitive presence, and social presence when designing and teaching online courses. The author of the article used CoI Model and Survey to assess student perceptions of teaching, cognitive, and social presence as well as their perceptions of the effectiveness of individual online classes. The article presents the survey results.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies