Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Coaching Maps as a Tool for Developing Reflectivity in Organisations

Tytuł:
The Coaching Maps as a Tool for Developing Reflectivity in Organisations
Autorzy:
Geisler Marta
Geisler Robert
Data publikacji:
2019-01-08
Tematy:
reflectivity
organizational ethnography
visual ethnography business anthropology
The Coaching Maps
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Our view of organizations, labour and the competencies of managers will soon need to change. In the postmodern and post-Fordist world, economy and organizations function differently than they did in the 20th century. Workers and managers will have to face new expectations. Not only has reflectivity become one of the key organisational factors; it is also taught, learnt and shaped. Drawing on an authoethnographic model and action-research, authors of this paper provide an education and development tool that managers and workers can use to develop and trigger reflectivity. Picture ethnography, coaching philosophy and hermeneutics are theoretical bases for the construction of a new model of self-development.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies