Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Produkt w globalnej działalności przedsiębiorstw

Globalizacja stawia przed przedsiębiorstwami nowe wyzwania, ale stwarza także nowe problemy. Proces globalizacji powoduje zanikanie wielu barier, mobilność kapitału, a zmiany w technologii informacyjnej eliminują potrzebę bezpośredniego kontaktu między klientem, a dostawcą. W tej sytuacji firmy działające na rynkach globalnych muszą podejmować decyzje zmierzające do dostosowania i standaryzacji swoich ofert. Najczęściej firmy te stosują strategie produktów w swojej międzynarodowej działalności. Celem tych strategii jest zmiana oferowanego produktu w produkt globalny lub markę globalną.

The globalization is the cause of new challenges and problems in many organizations. The enterprises, which operate on global markets, have to make decisions about standarisation versus adaptation of their offers. The article touches on problems of global products and brands describing the main strategies of products in international activities of firms. (original abstract)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies