Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Proměny výuky dějepisu pohledem analýzy školních vzdělávacích programů

Tytuł:
Proměny výuky dějepisu pohledem analýzy školních vzdělávacích programů
CHANGES IN THE TEACHING OF HISTORY THROUGH THE LENS OF SCHOOL CURRICULA
Autorzy:
Jireček Miroslav
Tematy:
history
school subjects
lower secondary school
autonomy
integration
time allocation
modern history
Język:
czeski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper offers an analysis of history curricula in lower secondary schools. It looks at the independence (vs. integration) of history as a subject, the time allocated to it and the presence of modern history in the curriculum. The results are compared with previous findings and placed in a wider context.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies