Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Działania promocyjne, komunikacja wewnętrzna i opinie studentów dotyczące funkcjonowania WSGE. Raport z badań

Tytuł:
Działania promocyjne, komunikacja wewnętrzna i opinie studentów dotyczące funkcjonowania WSGE. Raport z badań
Promotion activities, internal communication and students’ opinions on the functioning of University of Euroregional Economy. Research report
Autorzy:
Antczak Barbara
Kłosowicz Lidia
Data publikacji:
2017
Tematy:
badanie
analiza
studenci
promocja
uczelnia
research
analysis
students
promotion
university
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article presents the results of the research and an in-depth analysis of the survey on the students’ opinions of the University of Euroregional Economics about the university, preferred communication modes and promotional activities directed at increasing interest in the university. Due to the lack of information on how students perceive the university, it was important to first investigate this issue. An important element was also learning what kind of contacts with the university are most effective. Another very important aspect of the questionnaire was to examine the students’ opinions on building the image of the university and the promotion tools used so far. One of the key issues raised in the questionnaire was the question about activities the university should undertake to increase the number of candidates. An important element was also to learn about the most effective way of presenting the educational offer of the university and the ways of its popularization.

Niniejszy artykuł przedstawia wyniki badań i pogłębioną analizę ankiety na temat opinii studentów Wyższej Szkoły Gospodarki Euroregionalnej o uczelni, preferowanej komunikacji z uczelnią oraz działań promocyjnych skierowanych na zewnątrz w celu zwiększenia zainteresowania uczelnią. Ze względu na brak dużej ilości informacji na temat tego, jak studenci postrzegają uczelnię, w pierwszej kolejności istotne było zbadanie tej kwestii. Ważnym elementem z tym związanym było także poznanie, jakiego rodzaju kontakty z uczelnią są najbardziej skuteczne. Drugim bardzo ważnym aspektem ankiety okazało się zbadanie opinii studentów dotyczącej budowania wizeruneku uczelni oraz stosowanej do tej pory promocji (Kotler, 2012). Jednym z zasadniczych zagadnień poruszonych w ankiecie było pytanie dotyczące działań, jakie miałaby podjąć uczelnia, aby zwiększyć liczbę osób zainteresowanych podjęciem studiów w uczelni. Ważnym elementem było też poznanie najskuteczniejszego sposobu przedstawienia oferty edukacyjnej uczelni, a także jej popularyzacja (Antczak, 2011).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies