Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

DASHBOARD – CONCEPT AND APPLICATION IN THE MEAS-UREMENT OF MARKETING EFFECTIVENESS

Tytuł:
DASHBOARD – CONCEPT AND APPLICATION IN THE MEAS-UREMENT OF MARKETING EFFECTIVENESS
Autorzy:
GRAŻYNA GOLIK-GÓRECKA
Data publikacji:
2013
Tematy:
marketing
dashboard
marketing metrics
marketing effectiveness
paths of marketing metrics
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article attempts to bring closer idea of using a dashboard tool to measure the effectiveness of marketing activities. It presented barriers, base elements, how to create a dashboard development path. Today's dashboard solutions have the poten-tial to collect, integrate, analyse and present reports in various contexts of the study and meet all expectations of companies and researchers. It now appears, therefore, that the companies that use the tools of marketing analytic dashboard, have the big-gest chance for success on the market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies