Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy istnieje „kobiece oblicze sukcesu” w biznesie

Tytuł:
Czy istnieje „kobiece oblicze sukcesu” w biznesie
Is there a „women face of sucess” in business
Autorzy:
Różycka Monika
Data publikacji:
2019-12-08
Tematy:
płeć w biznesie
ekonomia płci
kobiece oblicze sukcesu
wartości kobiece w biznesie
gender in business
gender economics
female face of success
female values in business
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest sformułowanie odpowiedzi na pytanie odnośnie paradygmatu homo oeconomicus z punktu widzenia płci. Innymi słowy na ile odpowiada on cechom zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Ponadto dokonano ekspozycji definicji sukcesu w kontekście kryterium obracającego się wokół dyferencjacji ze względu na płeć.

The purpose of the article is to formulate an answer to the question about the homo oeconomicus paradigm from a gender perspective. In other words, how much does it match the characteristics of both women and men. In addition, the definition of success was exposed in the context of the criterion revolving around gender differentiation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies