Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Organizacja akademickiej edukacji zdalnej a akademickiej edukacji tradycyjnej

Tytuł:
Organizacja akademickiej edukacji zdalnej a akademickiej edukacji tradycyjnej
The organization of academic distance education vs. traditional academic education
Autorzy:
Magdalena Roszak
Barbara Kołodziejczak
Wojciech Kowalewski
Anna Ren-Kurc
Tematy:
organizacja edukacji zdalnej
kształcenie akademickie
portal edukacyjny
przepływ informacji
e-learning
 organization of distance education
academic education
educational portal
workflow
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł prezentuje porównanie organizacji akademickiej edukacji zdalnej z tradycyjną edukacją akademicką opierając się na wynikach badań dostępnych w literaturze oraz na kilkuletnim doświadczeniu autorów w zakresie kształcenia na odległość. Autorzy zwracają uwagę na zagad-nienia, które są kluczowe w trakcie organizacji i zarządzania akademicką edukacją zdalną, takie jak: dobór platformy e-learningowej pod względem funkcjonalności i wydajności, integracja systemu dziekanatowego z platformą e-learningową, przepływ pracy i informacji (workflow), komunikacja student – uczelnia. Artykuł zawiera również wstępną analizę badań ankietowych dotyczących wdrożenia zajęć zdalnych z przedmiotu technologie informacyjne.

This paper presents a comparison of the organization of academic distance education and tra-ditional academic education based on the research results available in bibliography as well as the authors’ experience in the field of distance education. The authors pay attention to the issues that are critical in the organization and management of the academic distance education. They discuss the following topics: –selection of e-learning platform in terms of functionality and performance, –integration of dean’s office managing system and the e-learning platform, –workflow and –communication between students and faculty. The article includes a preliminary analysis of a survey on deployment of the distance learning course “Information technologies”.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies