Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Agresja gier komputerowych

Tytuł:
Agresja gier komputerowych
The aggression of computer games
Autorzy:
Płoszyński Zygmunt
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Objawy agresji często są postrzegane w procesie edukacji . Rozwój zachowań agresywnych jest pod silnym wpływem obserwacji i naśladowania bohaterów gier komputerowych . Doświadcza bezpośredniej lub pośredniej agresji, zwiększa agresywne zachowanie i trwa dłużej niż samo doświadczenie . Gry uczą przemocy i wywołują złe odruchy . Najpopularniejsze gry to takie, w których dwóch graczy walczy ze sobą. Co ważne, takie gry mogą doprowadzić do brutalizacji społeczeństwa , zmniejszenia poziomu empatii i wiedzy ogólnej, wprowadzenia dezinformacji , zniszczenia władzy , a także kształtowania postaw agresywnych . Ponadto, inne negatywne skutki mogą obejmować eksperymenty na ludzkiej podświadomości , niszczenie wartości i relacji międzyludzkich , brak seksualności , jak również rozpowszechnianie tragicznego zjawiska śmierci .

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies