Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uwalnianie lektury

Tytuł:
Uwalnianie lektury
Releasing a Lecture
Autorzy:
Dariusz Szczukowski
Tematy:
didactic of literature,
literary education,
theory of literature
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In my article I analyse the contradictions between the institutional assumptions at school and the postmodern thinking about didactics. I quote the book entitled In defence of the school. A public issue by Jan Masschelein, Maarten Simons and make an attempt to reflect upon the reading assignment as the time which is free from institutional pressure. I analyse the school curriculum by pointing out the contradictions of its entries and the symbolic violence it includes both towards teachers and students.

Praca wykonana w ramach realizacji projektu „Ponowoczesna dydaktyka polonistyczna. Teoria i praktyka”. Nr umowy 0183/NPRH4/H2a/83/2016.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies