Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podejście do błędu językowego w glottodydaktyce

Tytuł:
Podejście do błędu językowego w glottodydaktyce
Approach to language error in foreign language pedagogy theories
Autorzy:
Pawłowska Agnieszka
Data publikacji:
2010
Tematy:
autoewaluacja
autokontrola
autokorekta
autonomia
błąd językowy
dydaktyka języków obcych
metody nauczania języków obcych
metoda gramatyczno-tłumaczeniowa
metoda bezpośrednia
metoda audiolingwalna
metoda kognitywna
podejście komunikacyjne
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Language errors indisputably accompany the didactic process. The article is an attempt at comparing the approaches to language error in selected foreign language teaching methods, with the particular focus on its role in modern language teaching in which learner's autonomy has become one of the key points.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies