Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacja nieformalna w bibliotekach publicznych jako czynnik wspomagania procesu studiowania – przykładowe formy

Tytuł:
Edukacja nieformalna w bibliotekach publicznych jako czynnik wspomagania procesu studiowania – przykładowe formy
NON-FORMAL EDUCATION IN PUBLIC LIBRARIES AS A FACTOR SUPPORTING THE PROCESS OF STUDYING – EXAMPLES OF FORMS
Autorzy:
Danuta Tomczyk
Tematy:
edukacja nieformalna
biblioteka publiczna
edukacja całożyciowa
non-formal education
public library
lifelong learning
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The idea of non-formal education in the public library environment allows to pursue the process of updating the knowledge, skills and social and personal competence of readers, which gives them a sense of agency, creates the so-called „educational fashion”, encourages lifelong learning, allows minimization of the problem of discrepancy between the ability to and the responsibility for shaping the future. Analysis of sample cultural and educational forms reveals that public libraries, beyond the traditional activities related to access to the collections and the provision of information, are involved in the promotion of the values of cultural personalities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies