Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konceptualizacja i metodyka benchmarkingu w grupie kapitałowej

Tytuł:
Konceptualizacja i metodyka benchmarkingu w grupie kapitałowej
Autorzy:
Magdalena Szydełko
Tematy:
benchmarking
najlepsze praktyki
metodyka
grupa kapitałowa
partnerstwo benchmarkingowe
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celami artykułu są: przedstawienie istoty benchmarkingu przedsiębiorstw w grupie kapitałowej w kontekście atrybutów tego zgrupowania oraz opracowanie jego referencyjnej metodyki. Myśl przewodnią stanowi twierdzenie, iż benchmarking powinien być integralną część procesu ciągłego doskonalenia przedsiębiorstw w grupie kapitałowej. Główną metodą badawczą jest analiza literatury krajowej i zagranicznej. Najważniejszymi osiągnięciami są: konceptualizacja benchmarkingu w grupie kapitałowej oraz propozycja czterech faz i trzynastu kroków w ramach jego metodyki. Istotą benchmarkingu w grupie kapitałowej jest wzajemnie korzystna wymiana informacji przez partnerów benchmarkingowych o osiąganych wynikach i najlepszych praktykach stosowanych przez nich w różnych obszarach działalności, prowadząca do poprawy wyników wszystkich stron zaangażowanych w benchmarking.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies