Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konkursy artystyczne jako narzędzie promocji projektu INFODORADCA+

Tytuł:
Konkursy artystyczne jako narzędzie promocji projektu INFODORADCA+
Art competitions as a tool for the promotion of INFODORADCA+ project
Autorzy:
Szczygielska Agnieszka
Tematy:
praca
promocja
sztuki wizualne
filmy
zdjęcia
work
promotion
visual arts
films
photos
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The close relationship between visual arts and work issues has a long tradition in the world. At the beginning of the 20th century, first mass-produced photos were used in the fight for rights of people working in American factories. Nowadays, visual art forms like photos or films not only encourage discussion of working conditions, but also illustrate the work itself – documenting both new and disappearing professions for future generations. The article presents an example of the use of artistic competitions and acquired photos and videos – topic: work – to broadly promote the project INFODORADCA+ and its products

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies