Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing 3.0 - nowe podejście do tworzenia wartości

Tytuł:
Marketing 3.0 - nowe podejście do tworzenia wartości
Marketing 3.0 - A new approach to create value
Autorzy:
Paweł Brzustewicz
Data publikacji:
2014-02-20
Tematy:
marketing 3.0
współtworzenie wartości
rozwiązywanie problemów społecznych
rozwój zrównoważony
co-creating value
solving social problems
sustainable development
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przybliżono koncepcję marketingu 3.0. Szczególny nacisk położono na proces tworzenia wartości dla biznesu, społeczeństwa oraz pozostałych interesariuszy. Skupienie się na wartościach i współtworzeniu wartości ekonomiczno-społecznej umożliwia odejście od tradycyjnego marketingu w stronę marketingu trzeciej generacji. Jak się okazuje, nowy marketing oferuje całkowicie nowy sposób myślenia o produktach, rynkach oraz klientach i tym samym ma szansę stać się ważnym czynnikiem sukcesu firmy w długim okresie.

The author of the article presents the concept of marketing 3.0. Particular emphasis is placed on the process of value creation for business, society and other stakeholders. Focusing on the values and value co-creation allows a shift from the traditional marketing to marketing 3.0. The new marketing offers a completely different way of thinking about products, markets and customers and is likely to become an important driver of the company’s success in the long run.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies