Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie turystyki w budowaniu marki narodowej „Polska”

Tytuł:
Znaczenie turystyki w budowaniu marki narodowej „Polska”
THE MEANING OF THE TOURISM IN CONSTRUCTION OF THE NATIONAL MARK “POLAND”
Autorzy:
Mariola Łuczak
Tematy:
BRAND
NATIONAL BRAND
BRANDING
COUNTRY BRAND HEXAGON
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The theoretical look presents in this article on notions of marks and branding with reference to the country, on the role of tourism in the creation of the mark “Poland” and the author states the present meaning of the mark of our national country, ascertain in the world. The determination of the meaning of tourism in the construction of the national mark was the basic purpose in the article. The author used in the realization of that purpose the descriptive method and chose the available, quantitative data, which gave the concerning result research related to the polish mark and showed the position of the national mark of “Poland” in the international rankings.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies