Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Lessons of English in Polish schools: a third-grade lower secondary school perspective

Tytuł:
Lessons of English in Polish schools: a third-grade lower secondary school perspective
Autorzy:
Agata Gajewska+Dyszkiewicz
Katarzyna Kutyłowska
Filip Kulon
Katarzyna Paczuska
Ludmiła Rycielska
Magdalena Szpotowicz
Data publikacji:
2014-09-16
Tematy:
foreign language teaching
communicative approach
European Survey on Language Competences,
EFL classroom
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Results from the European survey on Language Competences (ESLC) show that regular exposure to a foreign language for many Polish pupils is limited to language classes at school. in this light, the authors of this article took a closer look at the Polish ESLC findings. With a discussion on current theoretical approaches, good practice in foreign language teaching and national core curriculum requirements, the paper presents an analysis of student responses to a questionnaire about English lessons at lower secondary school. it also aims to describe how the school language class, as students describe it, achieves its basic goal in language education – communication in a foreign language.

http://www.edukacja.ibe.edu.pl/images/numery/2014/6-6-gajewska-et-al-lessons-of-english-in-polish-schools.pdf

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies