Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Glottodidaktik im Zeitalter der Demokratisierung des Schulwesens und der Bildung

Tytuł:
Glottodidaktik im Zeitalter der Demokratisierung des Schulwesens und der Bildung
Glottodidactics in the context of democratisation of education
Autorzy:
Antoni Dębski
Tematy:
glottodidactics
democracy in education
change of approach to foreign language teaching
new educational goals
new aims in applied linguistics
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Glottodidactics is a special branch of Polish applied linguistics. The focus of this academic discipline is a general theory of foreign language learning and teaching. It differs from the methodology of language teaching at elementary schools, high schools as well as universities in that it combines elements of linguistics, psychology and general didactics. However, apart from glottodidactics, teaching becomes ever more influenced by social factors. Accordingly, glottodidactics needs to modify its approach to linguistics and general didactics (Umsetzung).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies