Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing społecznie zaangażowany analiza krytyczna

Tytuł:
Marketing społecznie zaangażowany analiza krytyczna
Cause-related marketing critical analysis
Autorzy:
Codogni Iwona
Tematy:
społeczna odpowiedzialność biznesu
marketing społecznie zaangażowany
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł podejmuje tematykę marketingu społecznie zaangażowanego. Definiuje go i umiejscawia na tle szerszej strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa. Podnosi także zagadnienie wątpliwości odnoszących się do rzeczywistej skuteczności marketingu społecznie zaangażowanego i jego etyczności. Celem artykułu jest dokonanie analizy krytycznej marketingu społecznie zaangażowanego na płaszczyźnie praktycznej i etycznej. Autorka w artykule weryfikuje czy w istocie CRM jest źródłem cenionej w praktyce biznesowej sytuacji „wszyscy wygrywają". Tekst ukazuje CRM jako kompromis pomiędzy etyką a pragmatyką rynkową.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies