Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The process of communicating customer value and its role in a competitive economy

Tytuł:
The process of communicating customer value and its role in a competitive economy
Proces komunikowania wartości dla klienta i jego znaczenie w warunkach gospodarki konkurencyjnej
Autorzy:
Sławomir Czarniewski
Data publikacji:
2014-09
Tematy:
value
competition
effectiveness
communication
market
wartość
konkurencja
efektywność
komunikacja
rynek
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The process of communicating customer value not only provides buyers with awareness of what products and services they can buy, but also of the benefits of the purchase for them. The communication process aims to create and strengthen attitudes among buyers, leading to a favorable reception of products / services as well as a change of attitude from neutral to positive – creative. The focus of this study are the economic mechanisms of the effectiveness and efficiency of the process of communicating specified value to the customer, and an attempt to identify the factors boosting efficiency increase. Thus, the purpose of this work is to show trends, mechanisms and effects of communicating customer value, as well as an attempt to signal new challenges in the field of marketing communication.

Proces komunikowania wartości dla klienta uświadamia nabywcom nie tylko, jakie produkty(usługi) mogą kupić, ale również jakie mają zalety (atuty) dla potencjalnego nabywcy. W procesie komunikowania zmierza się do tworzenia i umocnienia wśród nabywców postaw, które prowadzą do przychylnego przyjmowania produktów/usług oraz próbuje się przede wszystkim zmienić postawy obojętne na pozytywne - kreatywne. Przedmiotem zainteresowania tej pracy są ekonomiczne mechanizmy skuteczności i efektywności procesu komunikowania określonych wartości dla klienta, a tym samym próba wskazania czynników dynamizujących wzrost owej sprawności. Tak więc celem tego artykułu jest ukazanie trendów, mechanizmów i efektów komunikowania wartości dla klienta, a także próba zasygnalizowania nowych wyzwań w zakresie komunikacji rynkowej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies