Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Praktiken der Emotionalisierung im digitalen Kommunikationsraum. Vor dem Hintergrund von Medien und alternativen Öffentlichkeiten

Tytuł:
Praktiken der Emotionalisierung im digitalen Kommunikationsraum. Vor dem Hintergrund von Medien und alternativen Öffentlichkeiten
Practices of Emotionalization in the Digital Communication Space. Against the Background of Media and Alternative Communities
Autorzy:
Opiłowski Roman
Data publikacji:
2020-06-20
Tematy:
emotionalization
digital media
alternative communities
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Starting from emotion culture as a current phenomenon in mass media communication, this article concentrates on practices of emotionalization. First, however, media, areas of emotion and alternative publics are explained from various perspectives. They condition the emotionalization in texts and bring it about. Using the example of some previous studies on digital forms of communication, concrete practices of emotionalization are named and explained.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies