Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ENHANCING AN INTERMEDIATE SYLLABUS FOR ESL STUDENTS WITH BYOD INTERVENTIONS

Tytuł:
ENHANCING AN INTERMEDIATE SYLLABUS FOR ESL STUDENTS WITH BYOD INTERVENTIONS
Autorzy:
Kilar-Magdziarz Ewa
Tematy:
BYOD
mLearning
TESL
syllabus design
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Mobile devices such as tablets and smart phones have entered education and started being used by teachers and learners for studying. This evidence-based case study focuses on the enhancement of a syllabus with BYOD classes and the role it played in boosting motivation and classroom engagement. It shows how to enhance a syllabus for Intermediate students of English and how to implement any syllabus changes, furthermore, it shows the impact of the changes on the staff members and learners. The study was carried out in an Irish, middle- sized language school, concluding that the enhanced syllabus had a positive impact both on the learners and the teachers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies