Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Lojalność klienta – wyzwanie dla przedsiębiorstw handlu detalicznego

Tytuł:
Lojalność klienta – wyzwanie dla przedsiębiorstw handlu detalicznego
Customer Loyalty – Challenges for Retail Enterprises
Лояльность клиента – вызов для предприятий розничной торговли
Autorzy:
Kucharska Barbara
Tematy:
lojalność
handel detaliczny
klient
loyalty
retailing
customer
лояльность
розничная торговля
клиент
Język:
polski
angielski
rosyjski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu badawczego jest rozpoznanie przyczyn i konsekwencji zmian w sposobie kształtowania lojalności klientów w handlu detalicznym. Wskazano na konieczność wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjnych do tworzenia zindywidualizowanej, spersonalizowanej i bliskiej klientowi oferty handlowej. Dla realizacji tego celu wykorzystano literaturę przedmiotu oraz inne wtórne źródła informacji pozwalające na rozpoznanie sposobów budowania przywiązania klientów przez największych detalistów.

The goal of the research article is to identify the causes and consequences of changes in shaping customer loyalty. There was pointed out the necessity of using the modern information technology to create an individualised, personalised and close-to-customer retail offer. For this purpose, the subject literature and other secondary sources of information were used to identify ways of building customer loyalty by the largest retailers.

Цель исследовательской статьи – выявить причины и последствия изменений в способе формирования лояльности клиентов в розничной торговле. Указана необходимость использования современной информатики для создания индивидуализированного, персонализированного и близкого клиенту торгового предложения. Для достижения этой цели использовали литературу предмета, а также другие вторичные источники ирформации, прозволяющие выявлять способы формирования приверженности клиентов самыми крупны- ми розничными предприятиями.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies