Tytuł pozycji:
Doskonalenie jakości usług krajowej administracji skarbowej – komunikacja oraz skuteczność i efektywność poboru podatków na przykładzie urzędu skarbowego w Sierpcu
Edukowanie społeczeństwa oraz wspomaganie procesu identyfikowania podatników z grupy ryzyka lub niewywiązujących się z obowiązku podatkowego to czynniki warunkujące osiągnięcie podstawowego celu administracji skarbowej, czyli stanu, w którym podatnicy dobrowolnie wypełniają swoje powinności. Jednakże na żadnym etapie nie można się zatrzymać nawet na chwilę. Rozwój świadomości społeczeństwa polskiego wymusza rozwój wszystkich gałęzi, nie tylko w sektorze prywatnym, lecz także publicznym. W celu sprostania oczekiwaniom naszego społeczeństwa administracja, w tym również podatkowa, musi nieustannie poszukiwać nowych rozwiązań i nowych narzędzi.
Society education and supporting taxpayers identification processes of a risk group or tax duty avoidance are factors which necessary in order to reach a basic goal of fiscal administration, which means the state in which taxpayers comply with their duties voluntarily. However, you cannot stop for a moment at any stage. Polish society development enforces development in every branch, not only in the private sector but also in the public one. In order to fulfill the expectations of our society, administration, also tax administration, must search continually for new solutions and new tools.