Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Формування лояльності споживачів на основі оцінки конкурентоспроможності продукції

Tytuł:
Формування лояльності споживачів на основі оцінки конкурентоспроможності продукції
Autorzy:
Korzhenko Katerina
Data publikacji:
2015-10-31
Tematy:
customer loyalty
estimation
competitiveness
competitive advantages
tea
лояльність споживачів
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
чай
Język:
ukraiński
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The consumer loyalty formation based on estimation of competitiveness of production

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies