Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Efekty pedagogiczne Międzynarodowego Roku Inwalidów i Osób Niepełnosprawnych – ponad trzy dekady później

Tytuł:
Efekty pedagogiczne Międzynarodowego Roku Inwalidów i Osób Niepełnosprawnych – ponad trzy dekady później
Pedagogical effects of the International Year of Disabled Persons – more than three decades later
Autorzy:
Dryżałowska Grażyna
Tematy:
International Year of Disabled Persons educational outcomes
models of disability
definitions
social contexts
ideas
initiatives and international instruments
developmental and functional needs the subjectivity of people with disabilities
the evolution of special education
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article attempts to look at the pedagogical effects of the International Year of Disabled Persons more than three decades since the celebrations. The starting point for reflection is an article by A. Hulek, about the pedagogical effects of the International Year of Disabled Persons, which was published in vol. 4 of “The Pedagogical Quarterly”.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies