Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sponsoring sportowy jako element promocji przedsiębiorstw

Tytuł:
Sponsoring sportowy jako element promocji przedsiębiorstw
Sports Sponsorship as Part of the Promotion of Business
Autorzy:
Kosek Karolina
Tematy:
Promocja przedsiębiorstwa
Sport
Sponsoring
Promotion of enterprise
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszego artykułu jest wskazanie, jaką rolę odgrywa sponsoring jako skuteczny instrument komunikacyjny wspierający proces budowania wizerunku.(fragment tekstu)

Sports sponsorship helps companies achieve business objectives, which is to increase revenue, increase brand awareness and maintaining a positive image. Gain competitive advantage and honor the company 's offer against competitors requires continuous business activity. Sponsorship is a tool that can be assisted by the company in these efforts. A well-prepared plan sponsorship can help shape the development of very clear image of your brand or help or fix an existing one. Excitement and popularity of sport affect the prevalence of this form of promotion over others.(original abstract)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies