Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

WAYS OF SPENDING TIME AFTER SCHOOL (RECREATION) IN THE EYES OF ADOLESCENTS BEFORE THE AGE OF FIFTEEN

Tytuł:
WAYS OF SPENDING TIME AFTER SCHOOL (RECREATION) IN THE EYES OF ADOLESCENTS BEFORE THE AGE OF FIFTEEN
SPOSOBY ORGANIZOWANIA CZASU WOLNEGO (REKREACJI) PRZEZ SZKOŁĘ W OPINII MŁODZIEŻY PRZED PIĘTNASTYM ROKIEM ŻYCIA
Autorzy:
Plieth-Kalinowska Izabela
Tematy:
time after school,
after classes,
pupils interests
czas wolny,
zajęcia pozalekcyjne,
zainteresowania uczniów
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Having in mind the importance of organizing time after school for pupils, educators adjust their offer of extra opportunities both to creative students and those who require more attention due to various disorders. In order to get better understanding of needs of pupils I have conducted a research that diagnosed effectivity of action already taken by educators based on pupils declared level of interest. The research was carried out in one of school complexes in Bydgoszcz, in the school-year of 2013/2014. My main goal was to provide the teachers with the information on how to prepare after school activities to make them not only useful but also attractive for pupils.

Biorąc pod uwagę rolę, jaką odgrywa organizowanie czasu wolnego w procesie optymalizacji rozwoju uczniów, nauczyciele starają się dostosować swoje propozycje zarówno do oczekiwań swoich zdolnych podopiecznych, jak i tych, którzy wymagają więcej uwagi ze względu na rozmaite dysfunkcje. Dla lepszego zrozumienia ich potrzeb w roku 2013/2014 przeprowadzone zostały badania sondażowe, które umożliwiły określenie efektywności działań już podjętych przez pedagogów z Zespołu Szkół nr 19 w Bydgoszczy. Ich głównym celem było jednak dostarczenie informacji na temat przygotowania tych zajęć w sposób, który zapewni nie tylko praktyczne korzyści, ale zaspokoi także zainteresowania i potrzeby uczniów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies