Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Elementy identyfikacji wizualnej firmy i ich rola w tworzeniu tożsamości

Tytuł:
Elementy identyfikacji wizualnej firmy i ich rola w tworzeniu tożsamości
The elements of the companys visual identity and their role in creating the identity
Autorzy:
Adriana Frączek
Data publikacji:
2017
Tematy:
wizerunek
marka
kreowanie wizerunku
marketing
image
brand image creation
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In image-creating techniques that increasingly and increasingly use modern techno-logical advances, the importance of image and images increases dramatically. The spe-cialists responsible for creating the image of the company are building a message, which is often the logo placed on the company car, graphic footer in the mail, the color and material used in the interior design or the interestingly designed website, which in addition to the news contains information. About the history and heritage of the com-pany, and its future plans.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies